24/7 Support (+30) 2821 092 555

 E-mail: info@computerline.gr

Πώς το EDI «φέρνει πιο κοντά σας» τους πελάτες

Οι επιχειρήσεις χρειάζονται συστήματα για ταχεία συνεργασία και διαφάνεια, προκειμένου να διασφαλίσουν πως ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών τους. Το EDI, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα interfaces όπως είναι τα APIs, επιτρέπουν τη συνεργασία στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη διαφάνεια και τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και επικοινωνίας.

Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως οι ενσωματωμένες δυνατότητες του EDIθα βοηθήσουν την επιχείρηση να εξαλείψει τις χρονοβόρες χειροκίνητες διεργασίες που είναι επιρρεπείς σε λάθη, έχοντας ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις στην παραγωγή και στους χρόνους παράδοσης. Αυτοματοποιώντας τη ροή πληροφοριών μέσω της εφοδιαστικής αλυσίδας, από τις παραγγελίες ως την αποστολή και τις επιστροφές, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις σε πραγματικό χρόνο των retailers και των πελατών τους, βελτιστοποιώντας συνολικά την αποτελεσματικότητα.

Το σύνολο της ροής αυτής θα πρέπει να μπορεί να ανιχνευθεί σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να μπορούν να παρακολουθήσουν την κίνηση του προϊόντος μέχρις ότου ολοκληρωθεί η παραγγελία. Η ροή μπορεί να αυτοματοποιηθεί με τη συνδυαστική χρήση του EDI και web services APIs, ανάλογα και με τις δυνατότητες ανταπόκρισης του συνεργάτη.

Ένα από τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι τα προβλήματα στην ασυμφωνία των δεδομένων, για παράδειγμα στις διαφορές του αριθμού των προϊόντων που έχουν αποσταλεί. Το αποτέλεσμα είναι συνήθως η μη ικανοποίηση των πελατών, η οποία οδηγεί στη δυσανασχέτησή τους και στη συνέχεια, στην πιθανή διακοπή της επαγγελματικής συνεργασίας με τον πελάτη. Επιπλέον, οι χονδρέμποροι και οι προμηθευτές θα αντιμετωπίσουν θέματα επιστροφών χρημάτων, εφόσον οι αποστολές είναι καθυστερημένες, κάτι που θα έχει επιπτώσεις στην κερδοφορία τους.

Το EDI προσφέρει ολοκληρωμένη διαχείριση δεδομένων και αυτοματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας, επιτρέποντας στους χονδρέμπορους να επικοινωνούν συνεχώς και αποτελεσματικά -ξεκινώντας από την επιχείρηση και καταλήγοντας στον τελικό καταναλωτή. Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται καλύτερα δεδομένα, ταχύτερη επεξεργασία, βελτιωμένη διαφάνεια, λιγότερα λάθη και χαμηλότερο κόστος.

Χάρη στον αυτοματισμό αυτό, οι χονδρέμποροι έχουν την ευελιξία να αποστείλουν το προϊόν απευθείας στο κατάστημα του λιανοπωλητή, χωρίς να πρέπει να το αποθηκεύσουν. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής, υπάρχει συνεχής παρακολούθηση και διαχείριση του inventory.

Δεδομένου του σύγχρονου τοπίου του e-commerce, οι (σε πραγματικό χρόνο) ενημερώσεις ολοκλήρωσης μιας παραγγελίας είναι σημαντικές για το loyaltyτου retailer, αλλά και του καταναλωτή. Η ολοκληρωμένη συνεργασία σε όλη την έκταση της εφοδιαστικής αλυσίδας θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό των λειτουργιών, των επικοινωνιών και της διαφάνειας, εξαλείφοντας τις πιθανότητες κακής επικοινωνίας, εξασφαλίζοντας την ακρίβεια, βελτιώνοντας την ταχύτητα και ενισχύοντας το business.

Στον πραγματικό κόσμο, καθώς οι retailers πιέζουν τους προμηθευτές-συνεργάτες για να αντεπεξέλθουν στις παραγγελίες με ακόμα υψηλότερο βαθμό ακρίβειας ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών, η ολοκληρωμένη συνεργασία, εκτέλεση και διαφάνεια της –βασισμένης στο EDI και στις APIs– εφοδιαστικής αλυσίδας, είναι ακόμα πιο κρίσιμη από ποτέ, προκειμένου να υπάρχουν επιτυχημένα αποτελέσματα.